192 Views

restauracja do woli warszawa

3.00 avg. rating (66% score) - 1 vote

Białko na mase mięśniową (3)Osoby, których zamiarem jest zbudowanie masy mięśniowej muszą przestrzegać licznych zasad, jeśli chcą osiągnąć upragniony efekt. Podstawa to ćwiczenia, najlepiej opracowane przez fachowego trenera i dopasowane do konkretnego ćwiczącego. Uniwersalne zalecenia nie zawsze bowiem będą pasować. Drugi równie ważny czynnik to oczywiście odpowiednia dieta i zasada dodatniego bilansu kalorycznego. Aby dieta była skuteczna, musi być odpowiednio zbilansowana, a żeby powodować przyrost masy mięśniowej, musi być bogata w białko. To podstawowy budulec mięśni, który jest niezbędny w budowaniu masy mięśniowej. Białko na mase mięśniową można pozyskać albo z produktów naturalnych, albo z suplementów. Wśród tych pierwszych jego najbogatsze źródła to: mięsa, nabiał, podroby, ryby, owoce morza oraz produkty roślinne, takie jak soja, fasole, orzechy. Aby jednak osiągnąć dodatni bilans kaloryczny zazwyczaj należy sięgnąć po suplementy białkowe (proteinowe). Dobry sklep internetowy oferuje ogromny wybór odżywek w rożnych formach, w tym najpopularniejsze – koktajle proteinowe.

Pozostałe artykuły:

About the author:
Has 132 Articles

RELATED ARTICLES

Back to Top